maanantai 22. tammikuuta 2007

valpossa taas

jutskailtiin boobbyn kaa g-talkin valityksel tallast o tapahtunu-

minä: moro..
mita on tapahtunut viimeaikoina?
Lähetetty 17:36 on tiistai
Bobby: kipeena olemise jalkee
minä: niin kuuneltiin musaa ja magoiltiin sillon lauantaina. ja sit ma menin aikaisin nukkuun.. .
Bobby: ja ma elelin bonen ja marcian kaa via jonku aikaa
alakerras
Lähetetty 17:48 on tiistai
minä: nii.. ja luin sen yhen kookos kirjan loppuun. ja mun vatta oli vaiks kuin isoks paisunut.
Lähetetty 17:49 on tiistai
Bobby: mun kipeys meni pois onneks jo sit seur poaivana lahes kokonaa. tanaa on melkei ihan terve olo
Lähetetty 17:52 on tiistai
minä: nii eilenhan me tanne valpoon tultiin, eiks vaan. ja tuma soi hassunnakoista aamupalaleipaa..


hassun nakoinen aamupala


Lähetetty 17:53 on tiistai
Bobby: joo naamannakost
mut santiagos nahtii mieleton ukkeli sial jazzfestareeil
minä: ja sit lahettiin kavelylle. tai kaytiin kyl suihkus ekaks, vaik saa et kyl kaynytkaanj..
Bobby: jossa soitti suomalainen bandi tubefactory
se oli popcorninmyyja, joka yhtakkii ku john scofield alotti ni alko riehuu8 iha saakelisti! joku reilu 60v ukkeli, laiha kumikaki
minä: ja sit kaveltiin ja leikittiin knikke knakkerttonii, ja kaytiin jutskaamassa sen italialaisen hassun tyton luona, jonka luo on ihan hitsin pitkat portaat.
Bobby: hyppis ihan tajuttomasti, joen kaiteen vaarallaki puolel ja kaikki taputti ja hurras sil ja john varmaa luuli et ihmiset taputti sen sooloil [smile]
minä: ja sit siit jatkettiin viel ylospain ja sit `paaastiin hautausmaalle. ja hitto et pelotti, ihan pehvast asti ku oltiin siel ylhaal tyhjan paalla.



hautausmaall on haamuja

Bobby: se oli tosi kiva kamppa ja tytto ja ihanat kissanpennut!!!!
ja eile oliki kanni paal!
minä: nii oliki. ainakis sull.
saa vaa halusit lissaa tekilaa..
Bobby: 5tekilaa
tuli vissii juotuu
yks niist vai olikse kaks oli palavii!
minä: ja it mentii sinne teatterin nakoiseen juttuun istuskelee (siis eilen [equal smile] ja sit venailtiin. ja kiivettiin takas.
Bobby: tanaa aamul oli krapula mut meni onneks pian ohi. ainaki suurimmaks osaks
sial koira kellisti ittes mun eteen ja joutusin rapsuttaa sita kauheesti
mahast
aika likasii rakkei on taa mesta taynna
minä: nii onki.
ja sit saa senki koira tulit mun viereen nukkumaan.
hei nyt pitais menna syomaan..
Bobby: paolo oli kiva eli se sun kaveri, ja sit marcia eli marsu oli kans tosi kiva. jos et muista kuka se on, ni se on se tytto joka asuu samas kampas ku saa
ei tasa kyl ehka ihan kaikkee via ollu...
ei kerkee muistelee enempaa
Lähetetty 18:01 on tiistai



korkeimmat maholliset paikat

minä: jo pitaa menna.

Bobby on offline-tilassa eikä voi ottaa viestejä vastaan juuri nyt.

0 kommenttia: